Skip to Content

Ontvang een mini Split End Remedy bij elke order!* Travelsizes uigesloten

Gratis verzending vanaf €50

Amplify - Natuurlijke haarverzorging voor fijn haar

Groene thee, ideaal voor een goede start van de dag of een break. Wij zijn fan! Daarom was groene thee, bekend om zijn krachtige antioxidanten, onze inspiratie voor onze Amplify producten. De lichtgewicht producten, gecombineerd met een vleugje frisse limoen, zijn de perfecte manier om het haar body en volume te geven.

Drie witte flessen met Authentic Beauty Concept-haarproducten met zwarte tekstlabels staan voor een effen witte doos op een neutrale achtergrond.
  • Authentic Beauty Concept Amplify Cleanser 300 ml

    Amplify Cleanser

    Geeft body & volume

    € 31.95

  • Authentic Beauty Concept Amplify Conditioner 250 ml

    Amplify Conditioner

    Geeft body & volume

    € 34.40

  • Authentic Beauty Concept Amplify Spray Conditioner 250 ml

    Amplify Spray Conditioner

    Geeft body & volume

    € 35.45

  • Amplify duo - vegan shampoo & conditioner voor meer volume

    Amplify Duo - vegan shampoo en conditioner voor meer volume


    € 66.35

    € 60.00

  • Amplify Cleanser 50ml

    Mini Amplify Cleanser 50 ml - Natuurlijke shampoo voor fijn haar

    Geeft body & volume

    € 7.10

You need to accept cookies to play this video

DE GEUR

Een ongelooflijke fris en natuurlijk luxegevoel dankzij de toevoeging van groene limoen, mandarijn en groene theebladeren. De zoete wolk van iris en delicate fresiabloemblaadjesgeur geven een zachte en sensueel houtachtige, poederachtige geur.

 Een witte spuitfles met het opschrift Authentic Beauty Concept staat op een licht oppervlak, omringd door losse theeblaadjes en twee schijfjes limoen.
 Drie doorschijnende limoenschijfjes en verspreide groene theeblaadjes zijn op een witte achtergrond gerangschikt.

GROENE THEE & LIMOEN

Kenmerken:

Regeneratie & hydratatie
Antioxidant
Stimulerend & ontstekingsremmend
#AUTHENTIC­BEAUTY­MOVEMENT
SALON FINDER
HEB JE VRAGEN? NEEM CONTACT MET ONS OP
NIEUWSBRIEF